کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316418 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به تازه‌های موبایل در MWC 2013

MWC

کنگره جهانی موبایل یا Mobile World Congress (به‌اختصار MWC) بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت موبایل اعم از سازندگان تجهیزات همراه، اپراتورهای موبایل، ارائه‌دهندگان فناوری‌های مرتبط وغیره است و همه‌ساله در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود. نخستین دوره این کنگره در سال ۱۹۸۷ برگزار شد و امسال نیز همچون سال‌های گذشته و البته با وسعتی بیش از پیش، میزبان حدود ۱۵۰۰ شرکت‌ و بیش از ۶۷ هزار شرکت‌ کننده‌ بود که از ۲۰۵ کشور جهان گرد آمدند و طی روزهای ۲۵ تا ۲۸ فوریه به معرفی تازه‌ترین دستاوردهای خود پرداختند. کنگره امسال به‌لحاظ پوشش خبری در مقایسه با سال‌های گذشته رکورد جدیدی از خود به‌جای گذاشت و بیش از ۳۵۰۰ نفر از ۱۵۰۰ رسانه خبری را جذب خود کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، علاوه بر این ۱۲هزار توسعه‌دهنده برنامه‌های موبایل در گردهمایی امسال شرکت کردند که از این نظر نیز رکورد جدیدی محسوب می‌شد. بی‌شک پرداختن به تمام آن‌چه که در MWC 2013 معرفی شد، در این مجال نمی‌گنجد؛ اما در ادامه برخی از جالب ‌توجه‌ترین کالاهای رونمایی یا معرفی‌شده‌ را از نظر خواهیم گذراند.

ZTE با یک فبلت گراند دیگر!
شرکت چینی ZTE که با معرفی Grand 5 در نمایشگاه CES امسال قدم به دنیای فبلت‌ ها گذارده‌ بود، این‌ بار فبلت جدیدی موسوم به Grand Memo را معرفی کرد. فبلت مذکور قبلاً در ۳۰ ژانویه و طی مراسمی در هنگ‌کنگ رونمایی شده ‌بود، اما MWC فرصتی فراهم آورد تا این کالای جدید تحت پوشش رسانه‌ای بیشتری قرار بگیرد. نمایشگر این دستگاه ۵٫۷ اینچی و کیفیت آن ۷۲۰p است؛ روی آن آندروید ۴٫۱٫۲ نصب شده‌ است؛ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی این دستگاه ویدیو را با کیفیت ۱۰۸۰p ضبط می‌کند. یک پردازنده چهارهسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتزی اسنپ‌ دراگون ۸۰۰ دارد و به این ترتیب نخستین وسیله آندرویدی بازار است که از تازه‌ترین و بهترین پردازنده اسنپ‌ دراگون کوالکام سود می‌برد. گفتنی است حافظه رم فبلت جدید ZTE یک گیگابایت است و ۱۶ گیگابایت هم حافظه داخلی دارد.

نمایشگر هوشمند ایسر
شرکت تایوانی ایسر در رویداد امسال به معرفی نمایشگر هوشمند Smart Display DA220HQL پرداخت. این نمایشگر ۲۱٫۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p به پردازنده دوهسته‌ای و یک گیگاهرتزیِ TI OMAP 4428 مجهز است؛ یک گیگابایت حافظه رم دارد و توسط شکاف گسترش microSD آن می‌توانید ۳۲ گیگابایت حافظه جانبی داشته ‌باشید. دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو برای برقراری تماس‌ های ویدیویی، درگاه‌های USB و micro-HDMI همراه با ورودی اترنت از دیگر مشخصه‌های آن هستند.

لومیاهای نوکیا
در گردهمایی امسال نوکیا دو گوشی جدید لومیا موسوم به Lumia 520 و Lumia 720 را معرفی کرد. لومیا ۵۲۰ اقتصادی‌ ترین گوشی این شرکت در میان گوشی‌های ویندوزفون ۸ است. پردازنده دو هسته‌ای و یک گیگاهرتزی، نمایشگر ۴ اینچی ۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار از ویژگی‌های لومیا ۵۲۰ است؛ مضاف بر این‌ که امکانات نرم‌افزاری گوشی برای استفاده هرچه بهتر از دوربین مانند مدل پیشرفته‌تر لومیا ۹۲۰ است. با خرید این گوشی ۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهید داشت که توسط شکاف گسترش microSD می‌توانید ۶۴ گیگابایت نیز به این مقدار بیافزایید. قیمت گوشی ۱۸۳ دلار است. مدل بعدی Lumia 720 نام دارد؛ با پردازنده دوهسته‌ایِ یک گیگاهرتزی و نمایشگر ۴٫۳ اینچی که وضوحش برابر ۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسل است و در مقایسه با لومیا ۵۲۰ دقتش اندکی کمتر است. دوربین این گوشی ۶٫۷ مگاپیکسلی است و توسط شرکت کارل زایس طراحی و ساخته شده‌ است.

رونمایی ایسوس از PadFone Infinity
شرکت ایسوس در MWC 2013 به معرفی رسمی جدیدترین تبلت- اسمارتفون ترکیبی خود پرداخت. این مجموعه همچون مدل‌های پیشین شامل یک اسمارتفون و یک نمایشگر است که در این میان اسمارتفون نقش مغز دستگاه را بازی می‌کند و امکانات نمایشگر تنها با اتصال اسمارتفون به آن فعال می‌شود. جدیدترین پدفون ایسوس یک اسمارتفون ۵ اینچی Full HD سازگار با استاندارد LTE دارد که PadFone Infinity نام دارد. همراه با آن یک نمایشگر مجزای ۱۰٫۱ اینچی به‌نام PadFone Infinity Station نیز عرضه می‌شود که تورفتگی پشت آن محل استقرار گوشی فوق است. سیستم‌عامل گوشی تازه‌ترین نسخه آندروید یعنی نسخه ۴٫۲ است. سخت‌افزار آن نیز شامل پردازنده چهارهسته‌ای و ۱٫۷ گیگاهرتزی اسنپ‌ دراگون ۶۰۰ کوالکام است. یک پردازنده گرافیکی مدل Adreno 320 ،۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز دارد. وضوح گوشی و پد نمایشگر به ترتیب ۱۹۲۰ ×۱۰۸۰ (با چگالی ۴۴۱ پیکسل بر اینچ) و ۱۹۲۰ × ۱۲۰۰ پیکسل است. دوربین ۱۳مگاپیکسلی گوشی می‌تواند با نرخ هشت عکس در ثانیه، یکصد عکس پیاپی بگیرد و ویدیو را با کیفیت ۱۰۸۰p ضبط کند. علاوه بر این، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هم در جلو دارد. قیمت در بازار بریتانیا ۷۹۹ پوند (حدود ۱۲۱۲ دلار) است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13943 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/12/23 تعداد مشاهده: 2311
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر